what's staying and what's not?

fick ett stort h&m paket hem igår.

detta ska sparas:



1. svart klänning med krage från h&m trend. den var supermysig och lagom tjock så att den funkar till strumpisar i höst. jättefin! :]
2. tegelröda kjolen var cool. vet inte riktigt hur jag ska matcha den, men det kommer jag på!  den får stanna!
3. jeanstunikan satt jättefint så den får också stanna.
4. t-shirt med tryck. funkar nog som klänning. om jag vågar. haha! går kanske inte att böja sig fram.
5. skipantsen från divided var stickade. trodde att de skulle vara i vanligt leggingsmaterial, men de var mer i strumpbyxematerial. varma och sköna!


..resten behöver ingen beskrivning.

åker tillbaka;


1. väskan är jättefin och det var den i verkligheten också, men tyvärr är bandet för kort så den sitter jättehögt om man har den över hela kroppen.
2. kjolen var för liten. ganska väntat.
3. byxorna var också för små.
4. uppnådde inte mina förväntningar. ganska kort också.
5. vet inte varför jag beställde denna. förmodligen för att det var ett så bra pris. men den var tråkig, ful och sladdrig!

kommer senare;


Kommentarer
Postat av: Anna

Hur var jeanstunikan i storlek? Jag har vanligtvis 38 och beställde 34 så det ska bli väääldigt spännande :P

Postat av: mikaela

anna: jag tog min vanliga storlek och den satt bra! :]

2007-09-06 @ 17:41:23
URL: http://kela.blogg.se
Postat av: Lottisin

jag fick också h&m paket idag, men har inte hunnit öppna ännu! :)

2007-09-06 @ 22:12:53
URL: http://lottisin.blogg.se
Postat av: mikaela

lottisin: på tal om det så ska jag gå och öppna mitt ellospaket nu! ska bli kul att höra vad du har att säga om h&mpaketet!

2007-09-06 @ 22:31:49
URL: http://kela.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback