två filmer

underbar och älskad av alla
det var den filmen som vi såg på bio i lördags! alltid mysigt att gå på bio. filmen var helt okej, men jag trodde faktiskt att den skulle vara bättre. fast lite snål är jag kanske.. man fick sig en hel del goda skratt! :] ett plus är att martina haags motspelare var sjukt snygg! ;]
om jag skulle sätta ett betyg så skulle det nog blir 3,5 eller 4 av 5.

tre systrar och en mamma
denna filmen såg jag och älskling igår, dock inte på bio! :]
jag och min kusin ville hyra den redan i fredags, men då var den helt uthyrd.
den var jättebra tyckte jag! verkligen en supermysig söndagsfilm med många kända ansikten - diane keaton, mandy moore, lauren graham (från gilmore girls) och piper perabo (från coyote ugly).
den får 4,5 av 5.

undrar vilken film det blir ikväll. efter idol förstås! :]

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kollade ni inte på 2,a avenyn?? =) mamma

2007-09-24 @ 19:24:06
Postat av: mikaela

mamma: nej, har missat det helt! :(

Postat av: Anonym

Kollade på webben nu, det kostade ingenting.

2007-09-24 @ 19:50:58
Postat av: mikaela

mamma: okej!

2007-09-24 @ 21:05:35
URL: http://kela.blogg.se
Postat av: Clara

tack för tipset :)

2007-09-24 @ 22:31:01
URL: http://collman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback