tråkigt utan svar

nu ska jag faktiskt klaga lite här i bloggen.
jag tycker det är dåligt när inte bloggare svarar på kommentarer.
okej, jag menar inte att man måste svara på ALLT som till exempel;
- snygg outfit.
- tack.

..men när man ställer FRÅGOR så är det väl inte så svårt att ge ett svar? även om många av de stora bloggerskorna får många kommentarer så får de inte SÅÅÅ supermånga att de inte hade kunnat svara frågorna åtminstone en gång.
sen fattar jag även att de inte vill svara på sånt som redan står i inlägget eller bland de övriga kommentarerna.

men en liten önskning till alla bloggare där ute: svara på era läsares frågor!
själv svarar jag på i stort sett allt. och jag svarar definitivt om någon har en fråga!

Kommentarer
Postat av: Lia

jag håller faktiskt med dig! :P

Postat av: mikaela

lia: skönt att höra att det inte bara är jag som tycker så! :]

2007-09-19 @ 22:07:29
URL: http://kela.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback