tävlingen är avslutad!


det kom in massor med svar, mer än jag trodde faktiskt och det var JÄTTESVÅRT att välja ut en vinnare.
tyckte att alla hade superbra tips!
slutligen bestämde jag mig för att lina andersson (klicka för att komma till hennes blogg) hade det bästa, roligaste och mest originella tipset på vardagslyx.

här är hennes tips:

Vardagslyx är för mig bla att få sig ett oväntat skratt, ett sådant som man nästan tappar andan och får ont i magen (o inte från tv/böcker utan från vännerna, familen etc). Oväntade presenter är en annan vardagslyx. Komplimanger från oväntat håll är väl ändå något som gör en hel dag???

jag håller med! oväntade komplimanger en hel dag! om inte en hel vecka! ;]

grattis lina!
parfymen kommer att skickas direkt hem till dig! :]


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback