milkshake

40340-1427
FÖRSTORA
veckans produkt hos eleven är aquolina milkshake.
man blandar de två skikten och har sedan "milkshaken" i antingen badet eller duschen.
den rengör, återfuktar och lämnar en härlig doft till kroppen!

finns i "smakerna" cappuccino, milk & honey, milk & mint och milk & strawberry. mm, alla låter mumma och detta skulle vara något för mig nu.. en lyxdusch mitt i denna hemska förkylning. 

fram till nästa fredag (14:e) får du 20 % rabatt på milkshakerna hos eleven om du anger rabattkoden: V36 i din order. 
normalpriset är 149 kronor.  

bilder från: eleven.se

Kommentarer
Postat av: josieeme

cooolt:)provat själv?

Postat av: mikaela

josieeme: nej, jag har inte det. men jag är väldigt sugen! :]

2007-09-07 @ 14:01:10
URL: http://kela.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback