korsetter

40340-1538
korsetter är något som jag tycker är väldigt fint och kvinnligt, men svårt att hitta.
är det någon som har tips på affärer som har fina korsetter och set med underkläder?
gärna internetbutiker! :] och inga stockholmsbutiker, tack! ;P
korsetten på bilden kommer från asos och kostar över 500 kronor. vill gärna hitta lite billigare än så.

förresten.. har ni lagt märke till hur asos höjer sina priser mer och mer? nu är det inte längre bara fraktkostnaderna som höjs, utan även produktkostnaderna. tyckte att de hade lagom priser förr, men nu börjar det gå åt det dyrare hållet.

bild från asos.com

Kommentarer
Postat av: Hej:)

Hej! Vill börja med att säga att du har en väldigt snygg klädstil:) Har några frågor angående din gråa kofta från ellos som du hade beställt hur är den i storlek? Vilken storlek har du på din och vilken storlek har du i vanliga fall? Är den sticksig? Hur blev den efter tvätt krympte den och blev noppig? Tacksam för svar:) funderar på att beställa nämligen:)

2007-09-16 @ 18:18:05
Postat av: mikaela

hej: hej och tack! :] jag tror att den är ganska normal i storleken. jag har ca 42 i vanliga fall, men i denna tog jag en storlek större för att jag inte ville ha den så tajt och även för att jag ville att den skulle vara lite längre. tycker inte att den sticks, men jag har alltid minst ett linne under kläder. har tyvärr inte tvättat den än, så jag kan inte hjälpa dig med de andra frågorna! :]

Postat av: Camilla

Svar: Jag vet inte vart det finns faktiskt, men den där var jue snygg! ;)

2007-09-16 @ 19:08:52
URL: http://cammomilla.blogg.se
Postat av: Hej:)

Okej tack så du har i vanliga fall storlek 42 men du tog dubbelstorleken 46/48 då eller?

2007-09-16 @ 19:09:06
Postat av: mikaela

camilla: ja, den på bilden är jättefin! :]
hej: ja, precis! :)

2007-09-16 @ 19:13:39
URL: http://kela.blogg.se
Postat av: Anna

Har dom inte lite snygga grejer på sexy.se?? :o)

2007-09-17 @ 03:23:28
URL: http://Godesslover.blogspot.com
Postat av: mikaela

anna: kanske! :] får kika där!

2007-09-17 @ 09:24:37
URL: http://kela.blogg.se
Postat av: Susanna

Är det en "riktig" korsett med stålskenor du är ute efter? En sådan korsett kostar MINST 1000kr. Finns många engelska hemsidor bl.a, många av dom annars inriktade på lite goth klädsel som du kan söka efter (kommer själv inte på ngn speciell att tipsa om just nu). Ifall du däremot letar efter en billig variant med plastskenor så finns det ju fina på H&M lite då och då..Själv tycker jag att plastskenor är bajs eftersom dom efter ngn gångs användning är helt böjda och har förlorat sin effekt..Men om du är lite händig kan du ju sen i så fall försöka att byta ut skenorna mot ordentliga grejjer :)

2007-09-17 @ 15:08:17
Postat av: mikaela

susanna: nej, jag tänkte inte på någora såna riktigt fina, utan mer för att använda någongång då och då. brukar hålla utkik på h&m, men deras är så himla tråkiga tycker jag!

2007-09-17 @ 15:11:43
URL: http://kela.blogg.se
Postat av: Natalie

Jag har en från H&M som är jättefin (tycker jag :)), lite dior-stilen i ljusrosa och svart! Håll utkik där. Annars skulle jag rekommendera att ta en sväng till "tantunderklädesaffären" som brukar finnas i varje stad.. Där kan man fynda, oftast också lite renare/enklare korsetter, som i alla fall jag tycker är snyggast!

2007-09-18 @ 16:54:58
URL: http://natalie.fashionblogg.se
Postat av: mikaela

natalie: jag får kanske hålla nogrannare koll på h&m! :]

2007-09-18 @ 17:06:26
URL: http://kela.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback