grova stövlar

grova stövlar och boots är ju verkligen på tapeten nu.
jag gillar det! :]
tänker mig en bohemisk/romantisk klänning, stickade strumpbyxor och så ett par grova stövlar - skön blandning!
här är ett par av mina favoriter;

40340-1554
FÖRSTORA
uppifrån från vänster:
1. ett par boots i lite lägre modell med remmar. finns både i brunt och svart hos la redoute.
2. modellen heter militär känga och kommer från din sko. har både snörning och spännen! 
3. ett par riktigt tuffa bruna från g-star (finns hos nilson).
4. skopunktens variant. svarta med remmar.
5. en till från din sko. jenny heter modellen.
6. dessa är nog mina absoluta favoriter. finns hos josefssons i både brunt & svart.
7. ännu en från din sko. new biker heter den här modellen och är lite dyrare.
8. även dessa är från josefssons, dock utan snörning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback