bekämpa fienden!

40340-1608
nu efter sommaren har jag kommit in i en dålig period med min hy.
fy för det. en finne här och en finne där.
denna lilla
manick, ZENO, som finns hos snowdrops påstås vara en jäkel mot finnarna och är tydligen den mest populära akneprodukten i USA just nu!

såhär används den: två till tre behandlingar i 2½ minut spridda över 24 timmar är tillräckligt för de flesta finnarna. ofta räcker det med endast en behandling.

ja, den skulle man ju vilja testa. priset känns dock inte lika spännande på 1995 kronor.

bild och källa: snowdrops.com

Kommentarer
Postat av: Mari

Hej! Jag skickade ett mail angående klänningen för nån dag sen, jättekonstigt att du inte fått det, skickade just ett nytt, hoppas iaf att det kommer fram!

2007-09-25 @ 22:35:17
Postat av: mikaela

Mari: nepp, inget mail nu heller ! konstigt! inte i skräpposten heller. du kanske kan sms:a?

Postat av: nad

tandkräm, vaselin, vatten, grönsaker och frisk luft löser ALLT!

2007-09-25 @ 23:32:43
Postat av: mikaela

nad: tandkräm & vaselin?! vaselin är ju fett typ?!

2007-09-25 @ 23:38:12
URL: http://kela.blogg.se
Postat av: nad

ja men alltså om finnen är redo (haha eew) brukar jag klämma den så varet och allt äckligt kommer ut. sen brukar jag lägga på tandkräm så den torkas ut och sen jättemycket vaselin så dras varet som är kvar "ut" liksom o man kan klämma ut resten o sen läker det ihop huden om det blivit helt narigt och torrt av tandkrämen och efter att man klämt. fast man ska ju låta det gå nån timme mellan det här eller helst en dag, så kör inte allt inom loppet av tio minuter. men det funkar alltid för mig iaf!

2007-09-26 @ 13:01:34
Postat av: mikaela

nad: ah! det är ju ett bra tips. jag brukar bara badda med varmt vaten för att få ut allt, sen med iskallt vatten för att få ihop huden igen. men du har ju hur fin hy som helst så det verkar ju funka! :D

2007-09-26 @ 13:16:41
URL: http://kela.blogg.se
Postat av: Anonym

Detta är en acne-blogg

2007-09-27 @ 22:02:45
URL: http://enca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback