shoppat

vi var som sagt på stan idag.
åt god lunch bestående av en köttfärspaj för min del. tack älskling! <3
sen gjorde vi av med lite pengar på h&m.

detta köptes;

1. vit kabelstickad mössa. älskar såna mössor! christian tyckte dessutom att jag var söt i den. 49 kr.
2. mössa med rosett. kunde inte motstå den. 29 kr.
3. smink.. isadoramascaran tillhörde någon kampanj och kostade bara 29 kronor. guldglitterspray till håret.. haha, nostalgitripp? partyögonskuggor. shimmer powder. läppglans.
4. pojkvännens halsduk.

hade egentligen tänkt blogga mer, men christian tycker att det är jobbigt att jag knappar på datorn, så det är väl lika bra att jag också sover. får skriva mer imorgon!

Kommentarer
Postat av: Carro

Oh, vad söta mössor ! :) Köpte också den mascaran igår ;)

Postat av: mikaela

carro: tack! :]

2007-10-10 @ 19:58:40
URL: http://kela.blogg.se
Postat av: <3 A L E X A N D R A

åååå vilka söta ögonskuggor!
är dem jätte glittriga? är dem genomskinliga eller heltäckande?

2007-10-11 @ 18:24:40
URL: http://alexandra08.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback