serienörd?

listor är egentligen bannlysta i min blogg, för jag tycker inte att det riktigt passar här.
dock snodde jag denna hos
mi eftersom jag intalar mig själv att jag ser väldigt lite på tv.
vi får väl se hur det går!

om man har över 55 så är man en serienörd.
(jag väljer att kryssa i dem som jag sett många/eller alla avsnitt av)

[X] Gilmore Girls - tittar på det om det är på när jag slår på tv:n.
[X] Grey's Anatomy - sett alla. följer stenhårt!
[X] Prison Break  - slutade titta efter första säsongen och lite på andra.
[  ] Desperate Housewives - jag är väl den enda?
[X] OC - sett allt. (vill se mer!)
[  ] One Three Hill
[X] Vänner - sett alla eller i princip alla. 
[  ] Förhäxad
[  ] 24
[  ] Simpsons
[  ] Scrubs
[  ] CSI
[  ] CSI Miami
[  ] CSI New York
[  ] Jordan Rättsläkare
[  ] Joey
[  ] Bones
[  ] Dawson's Creek
[X] Heroes - bara sett första avsnittet, men ska nog se fler!
[  ] House
[  ] Brothers and sisters
[X] Sex and the City - givetvis! längtar tills filmen kommer så att man får se mer!
[  ] Navy CIS
[  ] Lost
[  ] My name is Earl
[X] Ugly Betty - yesbox! den är cool.
[  ] Smallville
[  ] Southpark
[  ] Stargate Atlantis
[  ] The 4400
[  ] The Office
[  ] Two and a half men
[  ] Spin City
[  ] Cold Case
[  ] Criminal Minds
[  ] Baywatch
[X] Lilla huset på prärien - brukade titta när jag kom hem från skolan på låg- och mellanstadiet.
[  ] Dallas
[  ] Shark
[  ] Tredje klotet från solen
[  ] Law and order
[  ] Våra bästa år
[  ] Våra värsta år
[X] Sabrina Tonårshäxan - sett en del avsnitt, men inget jag följer!
[  ] Ett geni i familjen
[  ] Alla älskar Raymond
[X] Ghost Whisperer - absolut! tror jag sett alla!
[  ] 8 simple rules
[X] Svensson Svensson - man tittar när det går! :]
[  ] Lizzie McGuire
[X] Sunset Beach - följde det slaviskt när det gick på TV4. minns ni cole? han var BABE!
[  ] Magnum
[  ] VIP
[  ] Stacked
[  ] Myggan
[  ] Vita huset
[  ] Advokaterna
[  ] Ally McBeal
[  ] Las Vegas
[  ] Xena
[  ] Entourage
[  ] Cityakuten
[  ] Will & Grace
[X] Beverly Hills - något har jag sett.
[X] Sjunde himlen - sett det många gånger under dessa åren, men följer absolut inte det!
[  ] Dharma & Greg
[  ] Fresh Prince in Bel Air
[X] Skilda Världar - såg nog allt som gick!
[X] Nanny - sett en hel del avsnitt.
[X] Tre Kronor - klart! :]
[  ] L-word
[  ] Vita Lögner
[X] Andra Avenyn - ja, det började dåligt, men nu börjar det bli riktigt bra!
[X] Rederiet - inte kollat så noga, men sett några.
[  ] Hem till gården
[  ] How I met your mother
[  ] That 70's Show
[  ] Alias
[  ] Seinfield
[  ] Glamour - växte upp med den kan man säga
[X] Huset fullt - också en serie man kollade på när man kom hem från skolan!
[  ] Hjälp
[  ] Mitt liv som död
[  ] The Shield
[  ] Close to home

Resultat: 21 serier.
..men Gossip Girl var inte med så det blir väl 22 med den!

Kommentarer
Postat av: alice

MIKAELA!! du måste se 2 ½ men! bästa ever alltså :D haha

Postat av: mikaela

alice: haha är inte det en humorserie? jag tycker mest om såna med lite drama! ;)

2007-10-11 @ 18:39:25
URL: http://kela.blogg.se
Postat av: Lottisin

jag snor din lista! :)

2007-10-11 @ 22:55:11
URL: http://lottisin.blogg.se
Postat av: Josse

Jävlar vad många serier!!! Jag kan nog meddela att jag sett dem flesta...men shit jag såg att du inte sett Entourage?! Why det är ju nästan ett crime, jag älskar dem och älskar du SATC så älskar du Entourage med...det är den manliga motsvarigheten till SATC. Jag har precis sett klart säsong 4, vilket är så långt dem kommit överhuvudtaget hittills men hoppas på mykt mer:D.

2007-10-13 @ 13:52:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback