recension: isadoramascara

40340-1792

inköpsställe:

h&m.
märke: isadora.
namn: express star lash mascara.
pris: köptes till kampanjpris för 29 kr. ordinariepris - 99 kr.
doft: neutral.

mitt omdöme: visst är det kul att verkligen göra riktiga fynd. när denna mascaran såldes till priset 29 kronor kände jag mig tvungen att testa den!
mascaran var helt okej, funkar bra på dagar då man inte vill använda sin "vanliga" dyrare mascara. jag skulle dock inte köpa den till fullpris för den gör inte fransarna så volymiga som jag vill ha dem!

betyg: 3/5.

Kommentarer
Postat av: evelina

okej. ingen aning faktiskt:P

Postat av: Anonym

Instämmer, jag köpte samma mascara häromdagen och det är ju ingen sensation precis. En riktig vardagsmascara som är väldigt diskret.

2007-10-19 @ 18:43:04
Postat av: mikaela

anonym: ja, precis! :] för det priset duger den! :]

2007-10-19 @ 18:49:31
URL: http://kela.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback