paljetter paljetter paljetter

40340-1884
om det är någon som missat att jag totalt fallit för paljettrenden så berättar jag det för er nu! ;P
mest gillar jag plagg som är HELT täckta av paljetter. ska det vara så ska det vara! ;]
denna
toppen ovan hade varit helt underbar till ett par svarta stuprör och heels!
för det måste vara enkla plagg man matchar med, så att toppen får glamma i sin allra bästa charm!
den kommer från topshop.
MER TOPSHOP TILL SVERIGE!
här i skåne har vi bara topshop i lund. minst en till hade inte skadat!


...och på tal om paljetter så har jag hängt undan paljettklänningen från gina tills imorgon.

Kommentarer
Postat av: Anonym

inte min stil!

Postat av: Elli

Paljetter är härligt! :) Tillsammans med rätt plagg till kan det bli supersnyggt!

2007-10-26 @ 12:44:27
URL: http://snigel.blogg.se
Postat av: mikaela

linder: hehe okej!

elli: håller med! :]

2007-10-26 @ 14:17:34
URL: http://kela.blogg.se
Postat av: mamma

Har inte jessi kvar sin gamla paljettklänning? =)

2007-10-27 @ 00:09:30
Postat av: dannjella

jag provade en typ sådan på bilden på gina iag, fast med linne-ärm. fast jag valde till slut en svart med stora hängande pelajtter istället :D

2007-10-27 @ 06:07:34
Postat av: mikaela

mamma: jag vet inte. men den får nog varken jag eller hon på mig isåfall? :P

dannjella: jag ska kolla på båda på gina tricot idag! :]

2007-10-27 @ 12:01:56
URL: http://kela.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback