orange nagellack

40340-1864
läste i
fashionflashs blogg att hon hade köpt ett orange nagellack från depend.
då slog en tanke mig: "köpte inte jag också ett orange nagellack för längesen?".
kollade i min nagellacksburk och visst låg där ett!
helt perfekt nyans! svårt att få den exakta färgen på foto, men jag tror den stämmer någorlunda bra!

för dig som vill ha ett orange nagellack finns här ett från O.P.I. riiiiktigt bra lack!
hade först tänkt köpa det, men nu hittade jag ju detta.

nu skulle jag vilja två olika rosa nagellack i min samling.
mavalas toulouse är ett av dem.
sen ett mörkare rosa.. mer cerise typ.
detta eller detta kanske.

(ps. säljaren på tradera är superbra. har själv köpt produkter av henne tidigare!)

Kommentarer
Postat av: melina

ska köpas (;

Postat av: linnea

Snyggt! verkar som att Elin Kling verkligen startade ne trend!:P

2007-10-23 @ 20:25:19
URL: http://linneis.tjejsajten.se
Postat av: mikaela

melina: :)

linnea: ja, om det nu var hon som startade den? :]

2007-10-24 @ 09:40:31
URL: http://kela.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback