lackleggings

en tjej vid namn emelie ställde en fråga bland kommentarerna på ett gammalt inlägg men jag tänkte svara här :]

♦ har du något tips på var man kan hitta bra och billiga lackleggings?

♥ jag har bara provat de från american apparel och de från gina tricot, men jag vet ju att h&m har haft någon modell och har även hört att cubus ska ha (?).
nåja, hur som helst är det bara ginas och aa:s jag kan jämföra.
jag köpte först ett par från gina tricot, men jag ångrade mig eftersom de var för långa och för "sladdriga". de satt inte alls bra helt enkelt.
sen beställde jag
ett par från american apparelnelly och jag blev helnöjd med dom. de var lagom långa och svintajta, vilket bara gör att dom sitter snyggt.
på hemsidan står det "tänk på att de är ganska små i storleken, så gå gärna upp en".
det håller jag inte med om! ta antingen din normala storlek på leggings eller om du väger mellan två storlekar så ta den mindre!

de är definitvt bra.. billiga är dom kanske inte.. men helt klart värda sitt pris!

ps. jag har till och med köpt ett par till! :] de kom nu i veckan!


Kommentarer
Postat av: Amanda

Lackleggings är tufft, men jag tror inte att jag skulle passa i det! =)

Postat av: Lottisin

Håller med om att man inte ska gå upp en storlek, jag fick mina i veckan och kunde nog ha haft en storlek mindre än min vanliga, de hade fått vara tajtare i midjan, men i benen sitter de rätt bra! :)

2007-11-01 @ 18:37:15
URL: http://lottisin.blogg.se
Postat av: mikaela

amanda: våga prova! ;)

lottisin: aah, fast jag tror inte att det skiljer så mycket i benen så du hade nog kunnat ta en storlek mindre.

2007-11-01 @ 19:32:21
URL: http://kela.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback