klar för idag

då var man färdigtränad för idag.
hälsogympa stod på programmet och efter det gick vi på en halvtimmes core-pass (mage & rygg).
skönt att komma hem och vara färdigtränad.
stod länge i duschen och njöt och var stolt! :]

satte upp mig på ett pass imorgoneftermiddag också. mest för att ha något att göra.
är ju bara hemma på dagarna, så det är skönt att ha något att se fram emot!
men jag lovar inte att jag ska gå på det. får se hur det är med träningsvärken när jag vaknar! haha!

nu har jag laddat ner avsnitt 6 av gossip girl så nu måste jag se det!
ni som inte redan sett serien. LYCKOST ER! ni har allt det goda kvar, men BÖRJA SE DEN! :]


Kommentarer
Postat av: paulina mikaéla.

ska också kolla på nr 6 snart :)

Postat av: mikaela

paulina mikaéla: ååh, så bra det var! :]

2007-10-24 @ 23:21:10
URL: http://kela.blogg.se
Postat av: sofie

ja ska bli riktigt skönt :)

2007-10-24 @ 23:30:46
URL: http://hotstuffs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback