TACK!

image1830
tusen tack för alla kommentarer i förra inlägget!
det hjälper faktiskt lite!
dock måste jag göra klart för er att han är verkligen inget svin.
han är den mest underbara killen i hela världen och det är det som gör det så jobbigt!
han är snäll, ödmjuk, ställer upp ALLTID, snygg (hihi..). han var (ÄR!) verkligen allt jag vill ha.

det är det som gör det så jobbigt när alla säger: "du kommer över det". för jag vill ju inte komma över honom.

första ensamma natten avklarad iaf.
har fortfarande inte riktigt fattat.. känns som att vi snart ses igen.. som vi brukar.. :(

vill vara sysselsatt så jag tänkte gå på en timmes långt steppass nu på morgonen.
så nu ska jag sätta i mig lite gröt.

tack igen!
ni är underbara. alla riktiga vänner och alla ni som jag inte ens känner som också lämnar sitt medlidande i en kommentar. ♥

Kommentarer
Postat av: theresa

man kan väl säga att jag har varit i en liknade situation. jag blev tillsammans med min kille när jag var 14 och jag är nu 18, och det tog slut för snart ett år sen. om jag ska vara ärlig, så känns det precis som jag har kommit över honom, alla mina vänner tycker det med. men när jag är ensam så tänker på honom. och det är precis som om jag väntar på att vi ska bli tillsammans igen. precis som jag vet det, att det är meningen att vi ska va tillsammans. och tro mig när jag säger detta, han tycker det är lika jobbigt som du. och han kommer säkerligen höra va sig inom en snar framtid till dig, det är vad mitt ex gör nu iaf. ge han bara lite utrymme så kommer allt ordna sig. jag lovar. du ska nog få tillbaka din christian igen

2007-11-10 @ 09:59:56
Postat av: vickie

uppbrott väldigt sällan lätta och ännu mer sällan smärtfria. det är alltid någon som går mest ledsen ur ett avslut. men livet går vidare, med eller utan honom. och jag vet att det känns som att man aldrig aldrig aldrig någonsin kommer träffa eller vilja ha någon annan än just honom igen. men tro mig, det kommer du. ta din tid att vara ledsen men samtidigt måste du ta vara på de stunder då du faktiskt har lite kul. någonstans måste man inse att livet går vidare. han går miste om en jävligt bra tjej men vad strongt av honom att han tog det öga mot öga och var såpass ärlig. efter regn kommer sol, det ÄR faktiskt så! Kram kram

Postat av: sara

vart har har du köpt ditt burberry diadem +hur mykke?

2007-11-10 @ 12:06:01
Postat av: mikaela

theresa: vågar tyvärr inte hoppas på det. jag förlitar mig på ödet just nu. på något sätt måste allt bli bra. på något sätt..

vickie: tack för ditt stöd! alla är supergulliga just nu. och det behövs verkligen!

sara: det är inget äkta burberry. det är från glitter tror jag.. och köpt för väldigt längesen.

2007-11-10 @ 12:45:48
URL: http://kela.blogg.se
Postat av: Nathalie

Vännen, har tänkt på sig mycket sedan igår! Föstår att det du går igen nu är hur jobbigt som helst, men det kommer att bli bättre så småningom, men man måste låta det ta den tid som behövs att tänka igenom allt och försöka ta sig vidare. Du är en underbar kvinna och du förtjänar allt! Hoppas vi kan ses och höras snart! PUSS min älskade vän!

2007-11-10 @ 14:44:55
Postat av: Maria

Vägrar säga de där orden till dig för jag vet hur arg jag blev när folk sade det till mig...fattar
inte varför!!! bästa tipset är att umgås med vänner och familj och undvika de är som säger: "det finns så många andra killar...bla bla bla", det blir man verkligen inte gladare av! Sen är man ju inget svin för att man slutar älska någon.

2007-11-11 @ 14:40:57
Postat av: mikaela

maria: nä, han är absolut inget svin! jag älskar honom så in i.. och även om jag aldrig får tillbaka honom så kommer han alltid att vara en av de viktigaste personerna i mitt liv.
lyssnar förresten också på om du lämnade mig nu med winnerbäck! :/

2007-11-11 @ 14:48:26
URL: http://kela.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback