proud girl!

vilken lovely morning!
ställde klockan igårkväll på kvart över åtta i hopp om att jag skulle orka gå upp och springa en runda innan jobb.
när klockan ringde imorse ställde jag direkt om den till 09:20, men sen var jag kissnödig och gick upp på toaletten.
och när jag sen väl var uppe så tänkte jag "vafan, nu kan jag lika bra sticka ut i alla fall!".

så nu sitter jag här.
varit ute och sprungit en halvtimme, ätit havregrynsgröt till frukost, fixat mat till jobb, duschat, sminkat mig och klätt på mig! 
och det är en kvart tills jag måste gå hemifrån.
känner mig riktigt stolt! :]

en annan positiv nyhet.. idag vågade jag prova mina snortajta jeans (som jag typ knappt kunnat knäppa ens om jag låg ner. och sen inte kunnat andas i dom). det var inga som helst problem med att knäppa dom. ståendes! ;D sitter på gränsen till lite löst! I LIKE!

men nu ska jag välja ut lite smycken och sen ska jag iväg!
hoppas jag säljer bra på jobb idag!

puss på er! ♥

Kommentarer
Postat av: elin thelin

Fan vilken härlig morgon du verkar haft! och det där med jeansen, skit kul ju :D

2007-11-22 @ 11:57:48
Postat av: nad

säger som den där elin! jag borde göra likadant, eller iaf gå ut på promenix på morgonen, sjukt skönt.

men iaf, vad är det för telejobb, du ringer upp folk/företag o säljer grejer eller? hur står du ut isåfall?! jag sökte sånt o fick det o var där en dag men kände att jag aldrig någonsin skulle stå ut med det + tiderna var helt cp (typ 7-17 o ibland ända till sju på kvällen) o det var provjobb i två veckor med bara provision o då hade jag nog inte ens tjänat ihop till busspengarna så jag sket i det...

2007-11-22 @ 13:31:36
Postat av: Nummer 1

Jättekul för dig att din träning lönar sig! Riktigt stolt borde du vara!

2007-11-22 @ 17:48:02
Postat av: Johanna

Härlig start på morgonen!

Postat av: mikaela

elin thelin: ja, det var härligt! :]

nad: ja, det är skönt när man kommer tillbaka iaf! ;D
ja, jag ringer upp både privatpersoner och företag och säljer försäkringar till bilar. det är ett jobb medan jag söker annat. men jag har inte bara provision som tur är.. nu ska dom dock ändra tiderna till mer kvällar.. gillar inte det riktigt.. så jag får se hur jag gör!

nummer 1: jaa, det är jag! :]

johanna: absolut! :D

2007-11-22 @ 23:15:27
URL: http://kela.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback