outfit 2/11-07

hemma från sminkpartyt nu.
det var trevligt! :] jag hade dock hoppats på att det skulle vara smink, men hon som visade grejerna var ny så hon hade bara blivit utbildad inom hudvård.
jag köpte en 3in1-rengöring och en läppmask. ganska dyrt var det ju..

här är dagens outfit:

image1948

grå basic klänning - gina tricot
kortärmad kofta - gina tricot
lackleggings - american apparel
skor - din sko
ring - lindex
armband - cocoo.se
kuvertväska - dior
nagellack - opi strawberry fields

när vi körde hem så mötte vi två ambulanser och en brandbild. det börjar alltid röra sig i magen då när man är så nära hemma.
när jag kom hem så läste jag på vår tidnings hemsida att minst en var död. i en bilolycka. precis bakom oss. vi måste ha kört där precis innan det hände eftersom vi inte såg olyckan men mötte utryckningsfordonen.
usch, det är så läskigt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback