outfit 19/11-07

dagens outfit. det var väl en representabel klädsel för första dagen på nya jobbet? undrar vad jag ska ha på mig imorgon..?
40340-2029
långskjorta - lindex (pink collection)
svarta ridinspirerade byxor - sisters
armband - cocoo.se


ja, det var allt! :P

vann förresten denna veckans omgång om "veckans outfit" hos josefine som jag skrev om.
gud vad kul! :]
tack alla som röstade. hoppas man får vara med någon mer gång! :]

(jävla skit, nu blev allt kursivt och går inte att ändra tillbaka. det är några tangenter jag trycker på. någon som råkat ut för samma sak?)

Kommentarer
Postat av: Elli

Grattis till vinsten! Tycker helt klart det var en representabel klädsel du hade på dig första dagen på jobbet. Man vill ju göra ett gott intryck :)

2007-11-20 @ 16:07:54
Postat av: Josefine

Du har så fina outfits så det kan hända fler gånger :-)
Jätte fin outfit, älskar verkligen din skjorta är på jakt efter just en sån!
Ha en fin kväll!

Postat av: Michaela

Hej, jag måste bara fråga, var kommer namnet Kela ifrån.. Min pappa har kallat mig det sen jag var liten, trodde jag var ensam, shit vad häftigt! Jag har aldrig hört att ngn annan Michaela har blivit kallad det, det är ju ganska ovanligt!

Grymt sweet! =)

2007-11-20 @ 22:22:16
Postat av: mikaela

elli: tack! :] ja, det vill man ju! :]

josefine: åh, tack så mycket! :] älskar också den skjortan!

michaela: hehe, ja, det dök upp för något år sen! ;P det var en som började kalla mig det då också! ;P

2007-11-22 @ 09:12:48
URL: http://kela.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback