önskelista del 1

40340-2037
FÖRSTORA
mamma tjatar för fullt om att vi måste börja skriva i våra bloggar om vad vi önskar oss i julklapp.
jag kommer typ inte på någonting..
eller jo, några grejer har jag kommit på.
här kommer första delen! :]

1. laptop. helst en rosa givetvis. jag behöver verkligen verkligen en ny dator. denna är katastrof! (exempel: när jag gjorde kollaget ovan tog det först och främst typ en halvtimme. sen när jag var klar och skulle spara. ja, då hänger sig skiten och jag får börja om på nytt. förstår inte hur jag orkade)

2. symaskin. så att jag kan lära mig sy. då kommer jag sy perfekta kjolar och klänningar som jag inte hittar i affärerna!

3. tatuering. (eller pengar till det). vill verkligen verkligen göra en till. har ju redan ett hjärta på handleden som kanske många av er inte visste. ska visa bild någon dag. eller videoblogg kanske! :] den nya ska iaf vara på foten, men jag säger inte hur och vad för jag vill inte att någon ska sno min idé! :]

men mamma.. innan jul önskar jag mig raggsockar för det är så sjukt kallt på mitt golv.
det kan jag få i adventsjulklapp tycker jag! :]

önskar ni er något speciellt av tomten i år?

Kommentarer
Postat av: Pauline

jag har den datorn i rosa :)

Postat av: Maria

Hittade ursöta raggsockar på KappAhl, de var modellen längre med en söt rosett. Varför köpte jag inte dem??

2007-11-27 @ 13:10:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback