när blir detta en vardag?

40340-2001
förut har min vardag haft en guldkant i och med c.
när kommer detta livet bli en vardag?
jag säger bara till alla er som har ett förhållande. ta vara på varenda sekund med den personen och var tacksam för varje dag ni får tillsammans. ta aldrig kärleken för givet.
nu i efterhand kan jag ångra att jag satt vid datorn ganska mycket.
det är flera mystimmar som försvunnit på grund av det och jag önskar att jag kunde få tillbaka dom.

försökte titta på grey's anatomy innan men allt för mycket känslor och minnen drogs upp så jag klarade bara de första tre minuterna typ.

be my dr. shepherd, baby..

Kommentarer
Postat av: Elli

Inte lätt med kärleken... Håller med dig om att man måste ta vara på varenda sekund med sin älskade och inte ta kärleken för givet. Kram från mig

2007-11-12 @ 22:31:21
Postat av: Sofie

ett tips som jag fick lära mig är att om man är deppig för vad som helst egentligen så får man lov att ta på sig sina allra finaste kläder som man trivs i och sminka sig och fixa håret extra mycket fast att det typ är måndag. jag lovar, man mår bättre! :)

Postat av: mikaela

elli: nä, det är verkligen inte lätt. kram!

sofie: idag målade jag iaf både fingernaglarna och tånagalarna i min finaste rosa färg. då mår man lite bättre iaf.. men bara för stunden! :/

2007-11-13 @ 15:43:41
URL: http://kela.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback