h&m partyfavoriter del 2

tänkte gå ner och äta frukost men jag var inte alls sugen så jag väntar med det ett tag.
ska nog ut och springa en runda sen. orkar verkligen inte alls springa, men det är bara bra för då tänker jag bara på hur jobbigt det är och inte på massa annat.

tänkte lägga upp
divideddelen nu bland h&mfavoriterna! :]
inte riktigt lika mycket som dam! ;D


1. volangklänning med dragkedja fram. (ovanligt & kul!) avtagbara axelband. 349 kr.
2.
svarta cardigans behöver jag verkligen fler av! denna var i en snygg modell! 198 kr.
3.
paljettvästen ser himla festlig ut! :] men jag vet inte om det är något för mig.. 249 kr.

4&5. finstickade tröjor med paljettrosett framtill. vill ha båda! :D 298 kr/st.

Kommentarer
Postat av: stacy

snyggt! tycker om klänningen

Postat av: Terese

Så mycket snyggt de har fått in den senaste tiden! :)

2007-11-11 @ 11:53:04
URL: http://teresestyle.tjejsajten.se
Postat av: mikaela

stacy: ja, den är fin! :)

terese: mm, håller med! :D det var på tiden!

2007-11-11 @ 12:10:01
URL: http://kela.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback