hemma igen!

då var jag hemma från pojkvännen igen.
det gick hur bra som helst att komma dit. men det kan bero på att jag hade min vän i bilen som har kört dit innan.
det tar lite mer än 1 timme till kristianstad härifrån.
hem tog det 2 timmar. haha!
körde fel heeela tiden!  jaja, hem kom jag iaf!

bion igår var helt okej. :]
persbrandt var HOT! ;D

ikväll är det träning.. känner inte alls för det.. :/
men men.. 

sen måste jag kommentera en kommentar jag fick också.

sara:

vart vill du komma? orka räkna upp kläder, vill du skryta eller vadå? "alldeles för stor garderob men ändå för liten" lägg ner gumman! och gör något åt dig

hej sara! vet du vad som är så bra med internet?! man behöver bara gå in på de sidorna man gillar! och man kan alltid stänga ner rutan, bra va? om jag hade velat skryta så hade jag väl inte visat upp kläder från typ zara, gina tricot och asos!? dessutom har du citerat mig helt fel från videoklippet.
men feel free att stanna borta härifrån! :]


Kommentarer
Postat av: sofie

hahaa bra micka, de är så dom ska tas. Jag gillar de du gör :D räkna med mig!

Postat av: Alexandra

men shit, att dom orkar :/

2007-11-04 @ 19:55:35
URL: http://alexandradd.webblogg.se
Postat av: Sara

Hej där! :) Hoppas du inte tror det var jag som skrev det där! :( Jag gillar ju att läsa din blogg!

Kram

2007-11-04 @ 22:05:59
URL: http://makii.blogg.se
Postat av: mikaela

sofie: vad bra :D

alexandra: finns väl några rötägg hos alla bloggar antar jag! :D

sara: heej! :) näedå, jag kan ju se och jämföra ip-adresser så jag ser att det inte är du! :] kul att du gillar min blogg! :)

kram!

2007-11-05 @ 07:40:00
URL: http://kela.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback