gelérouge ?

40340-1964
jag har sedan första gången jag läste om
denna rouge i geléform varit intresserad av att testa den.
från smashbox kommer den och på blush kostar den 260 kronor.
ganska dyr.. någon som vet hur länge den varar?
så fort jag får en inkomst kommer jag nog att slå till!

gelén är genomskinlig men reagerar med din hud och ger en färg som ska passa just min hudton.
låter lite som magi!
en som recenserat älskar den och en gillade inte den alls.. hm..

om det är någon som testat den får ni gärna uttala er! :]

här kan ni se hur den fungerar!

bild från blush.se

Kommentarer
Postat av: Brownies

Jag har provat den och jag tycker den var urkass, jag blev röd om fingrarna men däremot inget på kinderna.

Postat av: Anonym

jag tycker den är super man man gillar den naturliga rostonen på kinderna, annars får man nog vända sig till rouge..

2009-04-05 @ 11:36:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback