depp.

är så sjukt trött på att ingenting händer i mitt liv.
inget att se fram emot längre.
för fem dagar sen kändes det som att hela livet låg framför mina fötter och bra väntade på att jag skulle ta det sista steget. nu känns det som att det har varit en orkan som blåst mig flera mil därifrån.

hade en jättejobbig natt med tragiska drömmar..

på bloggen är det inte heller något vidare drag..
inga kommentarer..
vet inte hur mycket jag orkar skriva.. har verkligen noll inspiration för tillfället!

Kommentarer
Postat av: Stina

Det är inte konstigt att du är deppig. Du får ta en dag i sänder och även om det inte är till någon tröst så lovar jag dig att det blir bättre. Aktivera dig . Både kropp och själ. Du får lov att tjuta som bara fan. Det ska ur kroppen. Det blir bättre så småningom. Sköt om dig mitt lilla gudbarn.

2007-11-13 @ 11:13:31
Postat av: alex

Tack så mkt!:) Älskar den!!
Varför inbrottsvänlig? Det är ju en ny bil med larm och så, det är ju inte jättevanligt med inbrott då.:)

Postat av: Lotta

Som vi redan sagt här på bloggen. Det blir bättre och en sån smart och söt tjej som du kommer både att hitta jobb och pojkvän så småningom. Det lovar jag dig.
Moster Lotta

2007-11-13 @ 13:10:00
Postat av: mikaela

stina & lotta: tack mina kära mostrar för era fina ord!

2007-11-13 @ 13:51:38
URL: http://kela.blogg.se
Postat av: Martina.

Jag skriver inte mycket kommentarer, men läser varenda inlägg som du du skriver o klickar mig in flera gånger per dag. Du har en av de bästa bloggarna, skriver så bra o lättläst! :) Och det där med kommentarerna... Om blogg.se kunde tabort den där bokstav/siffer koden som man måste skriva in efter varje kommentar så skulle det underlätta! :/ Skriver fel kod hela tiden och tappar intresset helt för att kommentera, tyvärr. Ta hand om dig!

2007-11-13 @ 15:11:34
Postat av: mikaela

martina: tack :] ja, visst är det otroligt jobbigt med koderna!! ska nog maila och klaga faktiskt. det borde vara frivilligt!

2007-11-13 @ 15:42:05
URL: http://kela.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback