var tog helgen vägen?

herregud vad helgen har gått snabbt!
i fredags var det bara en lugn eftermiddag och kväll hemma hos pojkvännen.
i lördags blev det lite shopping och mitt efterlängtade spa-besök. UNDERBART var det! :] hade gärna tagit ett sånt besök i månaden! ;P eller ännu hellre - i veckan!

idag har jag hunnit vara ute lite i solen och fått lite färg!
men imorgon blir det skola igen! sista hela veckan innan studenten, tror jag!
imorgon kväll ska jag på inspelning av
robins, och göra en intervju med filippa bark! :]

filippa bark om påsken! ;D

Kommentarer
Postat av: Rebecca

hon e så klockren!

2007-05-06 @ 23:40:19
Postat av: Anna

Har du köpt skorna från h&m längre ner i Helsingborg? Jättesöta :)

2007-05-08 @ 13:18:40
Postat av: mikaela

rebecca: ja det är hon verkligen! det var sjukt kul att träffa henne. :]

anna: nej, jag har köpt dom på nova lund.. vet inte alls om dom finns i helsingborg.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback