mer nytt...

ja, det har ju blivit lite nytt som jag fortfarande inte visat er.
det är svårt att hålla i pengarna när man har dom.

från h&m;

1. converseliknande skor. tycker nästan att dom är snyggare än converse faktiskt! 198 kr
2. ballongkjol. kommer bli fint i sommar till brunbrända ben! 198 kr.
3. tee med tryck. 98 kr.
4. t-shirt-klänning med fickor. 149 kr.
5. rosa söt kjol. jag kunde inte motstå den! 98 kr.
6. lila silkig klänning. är lite osäker.. måste prova den idag! men den var ett fynd! 98 kr!
7. åh, i love it! färgerna kommer inte riktigt fram på bilden, men gud, den är lovely! 249 kr.
8&9. grå hoodie från killavdelningen. dom är mysigare!

från gina tricot;

1. jag fann äntligen den rosa bikinin! den har bara funnit i typ xs överallt där jag kollat, men nu har jag hittat den! :D det roliga är att min mamma hade en som nästan är precis likadan när jag var nyfödd för 19 år sen alltså. 79kr/del.
2. svart förklädesklänning. det är så casual och snyggt med en vit tee under. 149 kr.
3. kjolen med hög midja! älskar att den har knappar hela vägen. 299 kr.
4. en mysig och skön klänning som verkligen var ett fynd. den var nersatt till 49 kr! perfekt när man inte orkar klä upp sig, men ändå se helt okej ut!

från wedins;

1. min student(och förmodligen bal-)väska. 199 kr på wedins. man fick även ett axelband till så att man kan ha den på två olika sätt!
2. rosa ring. jag älskar stora ringar! 49 kr.

från kappahl;

1. silvriga ballerinas som jag ska ha på studenten! :] de kostade 179 tror jag. och jag hade lyckligtvis 25% rabatt!

från glitter;

1. förutom solglasögonen köpte jag även lite smycken i söta pastellfärger. två armband och två par örhängen.

Kommentarer
Postat av: Stina

Från H&M bild nr 3. Finns den i vit med svart text?? =)))

2007-05-09 @ 19:56:45
Postat av: mikaela

stina: japp, jag har hört att den ska finnas i den varianten! :] även i gult med vit text!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback