little miss bad

40340-1069

jag kunde inte hålla i pengarna så bra igår.
beställde även en
little miss t-shirt!
little miss bad. ;]
jag köpte den från megastore.se. de kanske inte hade den snabbaste leveransen (9-15 dagar, men jag sticker ju ändå iväg nästa vecka) men de har ett riktigt bra pris!
245 kr fick jag den för. och sen tillkom 33 kr i frakt, men samtidigt så hade jag en rabattkod som drog bort 25 kr så det blev knappt någon frakt!
rabattkoden var: td0705 och gäller en gång per person!

mycket bättre pris än t.ex nelly & asos.

glöm inte att spana in deras andra söta t-shirts!

Kommentarer
Postat av: Linnea

åh va fin :D har också en little miss t-shirt! little miss star ;) funderar på att köpa en till, får kolla in megastore!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback