fredagsposten

40340-1045


med posten i fredags kom h&m:s höst-katalog, och den kikade jag lite i igår..
kändes jättefel när det är supervarmt ute! ;P
det var inget som jag föll sådär supermycket för..
tänker inte beställa just nu i alla fall.
förra året beställde jag typ mitt i sommaren och det var mycket som knappt blivit använt för att jag ångrade köpen framåt hösten.

i brevlådan fanns även en försenad födelsedagspresent i form av ett presentkort. tack tack tack! ;P då är man ju ursäktad lite extra shopping ;P

Kommentarer
Postat av: Lizette

Trodde inte att höstkatalogen kom såhär tidigt, brukar väl vara i sommar som den kommer!?!. Måste kännas konstigt att titta på höstkläderna nu. :)

Postat av: mikaela

lizette: ja, men jag hade förbeställt den! det var därför jag fick den redan nu! ;P precis som du säger så kändes det rätt konstigt!

2007-05-06 @ 22:14:40
URL: http://kela.blogg.se
Postat av: =)

skulle du kunna tänka dig sälja din katalog? Jag vill verkligen ta en titt på kläderna som de har i höst, hör gärna av dig till mig, [email protected]

2007-06-13 @ 02:55:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback