h&m-beställning

40340-91940340-91840340-920
jag hittade förresten
madonnaklänningen här i kristianstad, men den var alldeles för liten runt bysten, så jag får skicka tillbaka den när jag får hem den. den hade ju olyckligtvis redan hunnits skickas.

men eftersom jag "sparade" lite pengar där så gjorde jag en ny beställning.
dessa baggyjeansen ska jag se hur dom sitter (lyckas aldrig hitta i butik, så att jag kan prova dom där).
de söta espandrillosen hoppas jag passar också.
det fanns 36/37 och 38/39 att välja mellan och jag tog de stora.. vågade inte chansa på de små. jag har ju 37/38 - typiskt!
klänningen fick man ju på köpet och jag tycker att den ser riktigt fin ut! det hade varit lite roligare att ta den gula kanske, men den känns så tunn så jag tror att den är genomskinlig..

Kommentarer
Postat av: Style By Anna

Exakt samma tanke hade jag med "gratisklänningen" :) Så jag tog också den svarta :)

Postat av: mikaela

style by anna: haha! men svart är alltid snyggt!

2007-03-24 @ 17:38:28
URL: http://kela.blogg.se
Postat av: Sandra

Jeansen ser riktigt snygga ut!

2007-03-25 @ 19:18:45
Postat av: mikaela

sandra: vi får se om dom är fina / sitter fint när dom kommer v. 15! :]

2007-03-25 @ 20:10:25
URL: http://kela.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback