buzzador-paket nr 1

40340-949

idag kom mitt allra första buzzador-paket innehållande wrigley's extra pastilles.
jag ska bjuda runt för fullt på alla jag känner! :]

såhär tycker jag själv om de olika smakerna:

green mint (eucalyptus och menthol)
- en väldigt mintig smak som ger en "kall" känsla i munnen. eucalyptos-smaken gör sig definitivt påmind! smakar ungefär som en halstablett.
image951

salty licorice (ren lakritssmak)
- den här var lite för salt för min smak, men ändå god! en perfekt smak för alla lakritsälskare, tror jag!
image951

dragonfruit (exotiskt och fruktigt)
-
helt klart min favorit! jag älskar sött, och denna kommer jag absolut ha i handväskan för att stilla sötsuget!
image952

licorice lime (lakrits- och limesmak)
- usch! detta var ingenting för mig. jag provade den smaken först och trodde att resten också skulle smaka såhär. för mig är lakrits och lime ingen bra kombination.
image950

cranberry lime (tranbär och lime)
-
här är min nummer 2. även denna smakar sött och fruktigt. jag gillar de friska smakerna nu till våren och sommaren!
image953

ett plus för alla är ju att de är sockerfria och bra för tänderna eftersom de innehåller xylitol!

Kommentarer
Postat av: Lisa

jum jum :) det ser gott ut

Postat av: j

fick också mina idag=) jag håller med om alla utom lakrits, den var good! blir man alltid utvald om man anmäler sig om man är bland de 6000?=)

2007-03-29 @ 22:23:10
URL: http://jeeena.blogg.se
Postat av: mikaela

lisa: ja, två av dom var riktigt goda! :]

j: näe, jag tror inte det. jag tror man kommer i kö på något sätt. att dom som fått minst får förtur! :]

2007-04-01 @ 18:00:51
URL: http://kela.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback