recensioner

några av grejerna från yves rocher har jag redan hunnit testa, så jag tänkte skriva lite om dem här.

- Uppiggande rengöringslotion av märket Sérum Végétal
en skön kräm som inte känns fettig. tar bort make-up superenkelt och man känner sig snabbt fräsch.
krämen ska även återfukta huden och den ansiktet kändes direkt mjukare efter att ha använt den en gång.

produkterna från sérum végétal ska även stärka huden och dämpa rynkor, men det kan jag inte bevisa eftersom jag inte har några rynkor. haha!

den luktar inte supergott (inte äckligt heller), men det är inget jag bryr mig om.

- Peeling med aprikoskärnor
åh, denna var underbar! den luktar gott, skön att applicera, lagom fyllig kräm och lagom stora/små korn i.

jag föll direkt för denna, ansiktet känns friskare och renare efter att man tvättat av peelingen och jag vill använda den för alltid! 1-2 gånger i veckan ska man använda den.


- Matt fuktcréme med pudrig effekt från Bio Specific
en kräm att använda både natt och dag. speciellt framtagen för personer med fet och blandad hy.
nu på senare tid har jag blivit ganska glansig i ansiktet efter ett par timmar, så jag hoppas att denna kommer att ändra det.
redan när man tar på den känner man sig mattare i ansiktet, och den ska även verka långvarigt.
krämen reglerar hyns talgbalans på djupet och den är precis som alla andra bio spécific-produkter testad för att minimera risken för allergier.
jag tycker att den verkar riktigt lovande hittills!

- Fotdeodorant från Lavande
denna deodorantkrämen är verkligen super!
jag tycker att den luktar gott, men det gör inte min lillasyster. doften är i alla fall lavendelolja.
och bäst av allt - den funkar faktiskt!
krämen har effekten av talkpuder och fötterna luktar inte det minsta även efter en lång dag på stan med varma fötter.
håller i upp till 12 timmar. rekommenderas starkt!

Kommentarer
Postat av: anna

tips! jag har haft problem med glansig hy ett tag nu, speciellt efter att ha solat ute. huden blir glansig och fet som du säger bara efter ett par timmar, så jag får trycka bort med papper några gånger per dag.i fredags köpte jag prover av Dr Hauschkas ansiktsolja och ansiktsvatten och jag märker redan en markant skillnad, trots att hon på hälsokost sa att jag måste nog räkna med 3-4 veckor innan jag märker någon effekt...ska dit idag och köpa även rengöringsmjölken.

2007-07-09 @ 11:11:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback