hanky panky look-a-likes



jag måste verkligen slå ännu ett slag för dessa trosorna.
jag har skrivit om dom en gång innan, men då hade jag ingen bild!
det är säkert fler än jag som redan upptäckt dessa hanky panky-liknande trosor från cubus.

jag köpte ett par i vintras i rött, men då fanns det inte så många fler roliga färger.
nu har de kommit in i nya fräscha sommarfärger så ett par svarta, ett par rosa och ett par gröna fick följa med hem till mig.
de kostar 39 kr, alltså ca 5 gånger så billiga som hanky panky. dessutom är de mycket skönare och inte lika låga som hanky panky!

I LOVE THEM!

Kommentarer
Postat av: sandra

de är mina absoluta favoriter!
köper alltid dom när jag hittar, de tar slut fort.

2007-07-02 @ 22:22:30
Postat av: mikaela

sandra: ja, dom tar ju inte in överdrivet många heller. men i kristianstad hade dom iaf några stycken i varje storlek, men det kan ju varit så att de precis kommit in.

Postat av: Hannah

Nu måste du skämta... Vem vill ha ett par dåliga kopior gjorde i Kina med tacky design? För mig finns det inget alternativ, jag kör Hanky Panky och bara Hanky Panky... finns inget som kan mäta sig med dom!!!!

2007-07-05 @ 12:16:58
Postat av: Lisa

Jag håller med dig Hannah, testat dessa och de går sönder efter en tvätt... Tacka vet jag originalet och inga dåliga kopior!!

2007-07-05 @ 13:20:07
Postat av: mikaela

hannah och lisa: då måste jag väl haft tur som har haft mina ett halvår och de är fortfarande lika fina som när jag köpte dem. sen designen.. ja, jag ser då inte stor skillnad på hanky pankys design och cubus. men alla tycker ju olika! :)

2007-07-05 @ 16:45:03
URL: http://kela.blogg.se
Postat av: mikaela

tänk på att jag ser ip-adresserna! ser att båda kommentarer är från dig.

2007-07-05 @ 19:50:00
URL: http://kela.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback