alla hjärtans dag

40340-82840340-827


om två veckor stundar alla hjärtans dag.
nelly har en hel del godbitar som jag absolut inte tackat nej till av min pojkvän. (eller vem som helst för den delen).
trosorna ovan kommer från paul frank och är såå söta!

eller varför inte denna jackan, tyvärr till ett lite värre pris.
... eller ett par nya hanky panky's?

till pojkvännen kan du köpa;
en snygg kofta från american apparel?
ett par färgglada kalsonger?
...eller ett par lite mer stilrena?
kanske en t-shirt till tuffingen?

nelly garanterar leverans om du beställer innan den 11:e februari.

förmodligen kommer jag komma med fler alla hjärtans dag-tips. skulle det uppskattas?

bilder från nelly.se


Kommentarer
Postat av: Sofie

absolut kom med många tips :) jag behöver dom :P

Postat av: Lajsaa

ja det är alltid kul med massa tips :D

2007-01-30 @ 23:19:30
Postat av: mikaela

sofie och lajsaa: vad bra! :]

2007-01-30 @ 23:28:56
URL: http://kela.blogg.se
Postat av: sabina

hjärttroserna var riktigt söööta! :)

2007-02-01 @ 01:51:04
URL: http://sabinas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback