alla hjärtans dag - del IIII

40340-838
nelly har ett erbjudande som gäller fram till klockan 16:00 idag. 2-pack hanky panky för 289 kr eller en special-trosa inför alla hjärtans dag. så passa på!
det är förmodligen nästan bara tjejer som läser detta, men ni kan ju alltid tipsa era pojkvänner! ;]

eller så kan ni ge er själva en alla hjärtans dag-present! det gjorde i alla fall jag och klickade hem 2-pack hanky panky's (svarta + vita).
sugen på de röda valentinespecialen också.. finns bara 50 stycken i sverige. men tyvärr räckte inte pengarna så långt! ;]
jag lyckades få mitt 2-pack för bara 260 kr på grund av min studentrabatt! :]

bilder från nelly.se

OBS! ska du beställa något från nelly till alla hjärtans dag måste du beställa innan den 11:e!

Kommentarer
Postat av: Becca

De röda valentine specialarna och de andra hanky pankysarna var jättefina. fick hem mina 3 par idag :)

2007-02-09 @ 22:17:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback