nytt

jag fick hämtat ut mitt paket från h&m i fredags.
det innehöll ju tröjan med paljettrosett och en partyväska.
väskan invigdes redan igår och den var verkligen perfekt.
remmen hade perfekt längd och den var lagom stor för att rymma det som behövs för en utekväll.

tröjan ingvigdes idag!
den sitter väldigt bra storleksmässigt, men den hade gärna fått vara 10 cm längre.
den får duga ändå. använder den till min sidenkjol från la redoute och den har jag ju ändå i midjan. tröjan utanpå.
den är väldigt fin iaf! :D

igår köpte jag även lite smink till mig själv, trots att det var julklappar som skulle fixas.
köpte ett läppglans, en svart lösögonskugga (som sög), och en concealer. allt från h&m.
ett mavalalack fick också följa med hem! velat ha färgen toulouse ganska länge, men aldrig hittat den när jag kommit ihåg att leta.

sen tog jag med mina handskar som jag köpte på glitter för ett tag sen. rosetten hade trillat av så jag skulle försöka byta dom, hade dock slängt kvittot. tydligen var det inte bara jag som hade klagat så jag kunde välja om jag ville köpa något annat för pengarna eller få pengarna tillbaka.
tyvärr fanns de inte kvar i svart, så jag valde vinröda. har ju ett par andra svarta skinnhandskar ändå..
får se om dessa håller! annars så sa hon att jag skulle komma in igen!
det är service, det!

Kommentarer
Postat av: sofia

hej där :)
tänkte bara fråga på vilka affärer du köper mavala(?)nagellacken? dom ser jättefina ut.. vad kostar dom? tacksam för svar. kram sofia

Postat av: mikaela

sofia: hej! detta köpte jag på kicks. finns även på en del lindex-butiker! kostar typ 35-39 kronor och dom är av bra kvalitet! :] kram!

2007-12-17 @ 21:18:40
URL: http://kela.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback