lördagen (några dagar för sent)

i lördags var det fest igen.
glöggparty hos en tjejkompis och hennes pojkvän (sambo numera).
det blev väl iofs mer cider än glögg, men det var himla trevligt!
var ju folk man inte umgås så himla mycket med. några av dem umgicks jag ganska mycket med för 4-5 år sen.

alexandra och sofia kom också in till stan.
sen delade vi en taxi till stan för 50 spänn.
12:50 per person. helt okej pris. haha!

satt på ett ställe och tog lite mer att dricka.
ah, det är verkligen livet.
sitta lite trevliga människor. snacka och dricka drinkar.

just det.. det är ju en sak jag inte berättat för er.
jag sms:ade hot guy@work i fredags efter julfesten.
kände hur dissad jag var när han inte svarade.. men jodå, tolv timmar senare svarade han. haha!
nu har vi haft lite sms-kontakt.
singellivet börjar ju bli lite spännande nu. läskigt, men spännande! ;D

nej, nu ska jag lägga mig och glo lite på min nya stora tv.
fick precis världens läskigaste mms av min stalker nr 2. usch, måste glömma det.

godnatt.
hoppas att ni alla har haft en underbar julafton! :] ♥

Kommentarer
Postat av: s.

du får nog berätta om dom där stalkersen för mig.. :D

o tack för i lördags, det var nice!

2007-12-25 @ 01:12:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback