juldagen

hey babes!
då var julen över.
det går alltid lika fort, ellerhur?

dagen har tillbringats sovandes och lekandes med mina nya julklappar. (datorn och wii:et). ;D
nu har jag duschat och sminkat mig för kvällens bravader.
min barkompis har hållit igång hela dagen så vi får väl se hur länge hon pallar! ;D
har inga festkläder kvar känns det som, haha!
nu har man ju klätt upp sig flera dagar i rad.
paljettklänning känns lite för uppklätt. men man kan ju dressa ner den med en oversized kofta utanpå kanske?
hm.. tål att tänkas på!
ska hoppa in i garderoben snart och se vad den har att erbjuda.
måste in och kolla mitt konto också.
det går ju lite pengar när man ska leva livet. och jag får inte lön förrän den 27:e. (jag vet, vi är typ dom enda i hela sverige som får då).

imorgonbitti åker jag till göteborg, men är hemma igen på fredag. vet inte om vi kommer ha med datorn dit, men om jag inte bloggar så vet ni varför!
mellandagsrean, here i come!!

god fortsättning.
hoppas att alla får en härlig partykväll!
(ni som ska vara hemma också givetvis!)
puss. ♥

Kommentarer
Postat av: Sofie

hej gumman :) hoppas du haft en trevlig kväll :) tänkte bara tipsa som att där är rea på asos.com på en klänning du bloggat om, det är http://www.asos.com/Asos/Shimmer-Jewelled-Deep-V--Neck-Dress/Prod/pgeproduct.aspx?iid=205744&cid=4166&clr=Silver&sh=0
sjukt snygg :D

Postat av: s.

jag orkade ju inte kvällen ut..:/

2007-12-26 @ 11:57:11
Postat av: s.

jag jobbar till fem på nyårsafton! och jag börjar klockan tolv dagen efter!

fy fan vad irriterad jag är!!!!!

2007-12-27 @ 21:50:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback