jul i mitt hus

här kommer lite bilder på mitt lilla lilla julpynt.
min lilla gran fattas ju.. undrar var den tog vägen?
den gör ju halva stämningen! ;P

mitt pynt är ingenting jämfört med min mammas.
hon är helt galen!
kanske visar bild på det också någongång ;P

julskyltningen idag var mysig.. annorlunda dock.
allt denna julen kommer vara annorlunda känns det som.
blir säkert bra ändå :]

imorgon är det jobb igen.. längtar redan till nästa helg.
lever för helgerna nu! ;P
innan jobb ska jag försöka hinna bort i stan och söka ett annat jobb.
tänker inte säga var för jag vill inte att någon ska sno det från mig. :]
fyfaaan vad gött det hade varit om jag fått det.

håll era tummar!

Kommentarer
Postat av: c

baah, jag vill ha videoblogg:)

2007-12-02 @ 23:05:25
Postat av: Elli

Julpynt är mysigt :) Fin stjärna du hade i fönstret oxå :)

2007-12-03 @ 03:56:41
Postat av: mikaela

c: ska försöka fixa det i helgen kanske! :]

elli: ja, det är det verkligen. tack! ;D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback