home again

nu är jag hemma igen!
pappa hade med sin bärbara dator, men det gick inte att få något internet på den.
har bott hos farmor och det har varit mysigt.
var på stan och shoppade både i torsdags och igår.
hittade dock inte så mycket på rean. det blir typ alltid så.

köpte ändå en hel del. ni får se det sen. ska plocka upp allt och fota nu snart tänkte jag.

igår åkte vi hem efter att ha varit på ullared.
jag hade sett fram emot en lugn och skön helg för att ladda inför nyår.
men igårmorse fick jag ett sms. "med på fest ikväll?"
jaha.. lite svårt att säga nej. haha!
så jag blev avsläppt direkt på förfesten.
kände mig så jävla ful eftersom det hade regnat hela dagen.
och jag hade inte ens klackar på mig.
det blev lite bättre när jag fick fixa sminket iaf!

trevlig utekväll var det. kom hem vid halv 4 ungefär och deckade i sängen direkt.

ikväll SKA jag iaf bara ta det lugnt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback