förberedelser

heey!
idag har det inte blivit så mycket bloggande!
blogg.se har bråkat med mig varje gång jag har försökt!

har inte gjort så mycket idag.
förberett lite för imorgon.
en del saker kan man ju göra dagen innan.
hårinpackning, ansiktsmask osv.
har även gjort en provsminkning och tur var väl det för det blev inte så bra.
ska snart tvätta bort sminket och göra en ny provsminkning :P

alexandra och sofia var här innan och agerade smakråd för vilken klänning jag skulle ha.
det blev den svarta för jag såg smalare ut i den ;P
dessutom är den silvriga lite stor i brösten och jag kan inte ha någon bh under. och vi vill ju inte ha någon tuttchock inte ;D
provade även mina mönstrade strumpbyxor jag köpte i göteborg, dom var riktigt fina faktiskt.
lite roligare än bara svart. visar imorgon. :]

nu sitter jag och är öm om armarna.
min syster har vaxat dom.
ont som fan gör det för min hud tål inte riktigt sånt.
nåja, vill man vara fin får man lida pin. det går över tills imorgon!

kollade på internet innan om permanent hårborttagning.
jag har skitmycket ångest över mina underarmar eftersom dom är så håriga, så jag ska faktiskt ta mig en rejäl funderare på det.
9600 kronor skulle det kosta för 4 behandlingar. sen no more scary hair!

tack för alla smakråd om vilken nyårsklänning jag skulle ha! ni är lovely. <3


Kommentarer
Postat av: alexandra

det blir skitbra med den klänningen. och vi ska ha skitkul i morgon. jag ser mest framemot maten :D hahahah sen är jag ett fetto också så det är väl inte så oväntat att jag längtar efter maten! HEJ 2008 here i come! vänta bara tills nästa nyår. mihihi. vi hörs i morgon bebis!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback