ett klick skadar väl inte

shoppingen i göteborg räckte tydligen inte för mig.
jag gick in på
nelly för att klicka hem ett vitt linne från american apparel.
det blev lite mer än så..


- vitt ribbat baslinne från american apparel. lätt bästa nånsin. har två svarta och dom är alltid lika fina. efter varje tvätt och trots att jag använder det 3 dagar i rad. 159 kr.
-
lång blondietisha från junkfood. nersatt från 699 till 299 kr.
- panties från dolce & gabbana. rea. 99 kr. :] ser ut att vara perfekt modell.
- korsettklänning/nattlinne från friis&co. verkar dock som att jag tog det sista för jag hittar inte det igen. har tänkt sy upp det till ett linne och använda till kjol med hög midja. nice huh? 329 kr.


Kommentarer
Postat av: skandaldrottningen

Hmm, jadu! Från det jag vet har hon gått på kulturskolan och fotograferat lite innan. Någon annan skådespelarkarriär känner inte jag till!
Gott Nytt År!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback