årets första julklapp

godkväll! :D
idag fick jag årets första julklapp.
vi har en liten julgran på jobb och under den ligger massa julklappar.
den som först når budget på dag och kvällspassen får välja en!
idag var det jag. :D
det gick galet bra för mig på jobbet idag. så nu har jag godis till helgen iaf ;D

träffade en ny jobbarkompis idag. han jobbar egentligen i andra rummet, men idag hälsade dom på hos oss.
han var trevlig. han hade fina tatueringar. (amen va, jag gillar inte ens tatueringar). han var inte min stil. men ändå precis som c. han hade en sambo.......... :/

hoppas verkligen inte att någon på mitt jobb läser min blogg.
då kommer jag sluta där omedelbums. haha!


Kommentarer
Postat av: alexandra

HAAHAHAHAHAHAHA
jag hoppas din sk. babe läser. HAHGAHHAHA

Postat av: mikaela

alexandra: nej, det hoppas jag verkligen inte! :P haha!

2007-12-13 @ 09:12:23
URL: http://kela.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback