äntligen

40340-2078 
förlåååt för att jag inte bloggat!
jag har haft fullt upp och varit supertrött denna veckan!
ska bli så himla skönt att vara ledig lite nu.
bara 4 timmars jobb kvar.

har inte ens tränat denna veckan. det är ÅNGEST.
så nu har jag gått upp 0,5 kilo igen.
fel håll!

idag fick jag köpt mina julklappar.
skönt att man inte har så många att köpa till.
nu är det bara en sak kvar..

imorgon är det julfest på jobb då alltså.
hoppas att det blir lika galet som jag vill att det ska bli.
haha.
vad ska man ha på sig? jag måste ju verkligen look gorgeous!
hot guy@work X 2 will be there.

sen på lördag blir det party party.
sen check in på hotell? ;P HAHA!
näe..
 
var försiktig med vad du önskar dig.
helt plötsligt finns båda stalkersen kvar.

Kommentarer
Postat av: Nummer 1

Jag antar att det hjälper att skriva "ni är dåliga på att kommentera" :)

2007-12-21 @ 00:20:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback