2007

image2104
sista dagen på året är här.
tänkte att jag skulle sammanfatta det lite kort.

2007 var året då jag tog tag i min blogg.
jag har haft den i ca 1½, men jag tog det inte så seriöst i början.

i april fyllde jag 19.
det firades bara med de närmsta vännerna.

i maj var det studentresan till costa brava.
det var helt galet. kul som fan, men galet.
en reunion dit med samma gäng skulle inte sitta fel!

sista dagen i maj var det även bal för studenterna på sofiero slott.
superkul att få göra sig så fin. och att se alla andra så fina :]

i juni var det då dags för den stora dagen i sitt liv. STUDENTEN!
man var så lycklig den dagen! vill uppleva den frihetskänslan igen!

i juni & juli jobbade jag på helsingborgs dagblad.

slutet på juli spenderades med mamma och pappa på öland.
i augusti var jag med familjen i spanien. (malaga) ååh, jag vill utomlands igen!

i samma månad åkte även jag & c till stockholm.
en riktigt mysig weekend - bara vi två...

i oktober tog jag det efterlängtade körkortet! ack så skönt!

den 8:e/9:e november var dagen då jag trodde att mitt liv slutade.
det tog slut mellan mig och c efter nästan 4½ år.
det har varit dom finaste åren i mitt liv och han var min första kärlek.
vi gjorde allt tillsammans. var med om allt. det var bra och dåligt. roligt och tråkigt.
du kommer alltid att ha en plats i mitt hjärta och jag är evigt tacksam för den tiden vi hade.
<3

november och december har det varit mycket party och mys med vännerna.
jag börjar gilla singellivet mer och mer. :]

julafton var lika mysig som vanligt trots att inte alla var med och firade.
en laptop i julklapp.. bästa :D nu kan jag blogga massor!

och idag är det alltså nyårsafton.
den ska spenderas med middag tillsammans med 5 andra tjejer och sen blir det in till stan för en stor fest.
hoppas att det uppnår förväntningarna.

just det. mitt mål var ju -10 kilo till nyår.
det blev lite svårt nu i jul. man äter lite onyttigare och jag har inte haft (tagit mig) tid att träna.
men imorse stod vågen på -9,6. det får duga! ;D

GOTT NYTT ÅR PÅ ER!
hoppas att ni hänger med nästa år också!

Kommentarer
Postat av: alexandra

du glömde alla våra stenkuppdrag!!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback