trenchcoat

igår när jag köpte cykeln hann vi även gå runt lite i affärer.
jag var ute efter en svart jacka och provade först denna på gina tricot.
riktigt ful var den på. slapp och såg ut som en kort morgonrock. så den köpte jag såklart inte.




h&m provade jag en trenchcoat för skojs skull.
jag har letat efter en i flera år, men aldrig hittat en fin som sitter bra.
men denna var helt lovely! riktigt fint figursydd och går ut efter midjan.
I LOVE IT.
självklart slog jag till på den!
498 kr kostade den.

(jättesvår att fota. :/ var tvungen att lägga den på golvet)


Kommentarer
Postat av: julia

Fin!! Tack för kommentaren! Du ligger bland mina favvisar nu också! Ang. klänningen så är den 73 cm i strolek 38 så på mig så skulle den gå nedanför rumpan iaf!Kram

Postat av: mikaela

julia: tack så mycket! :] kul att jag också fick varea bland dina favoriter!
aha okej! well. det är nog inget för mig ändå, men på dig hade den säkert suttit jättefint! Kram !

2007-08-19 @ 17:50:04
URL: http://kela.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback