pär lernström chattade!

40340-1313av en ren slump såg jag på aftonbladet att pär lernström chattade, så jag kikade in och frågade ett par saker.
pär (eller per, vet inte hur det ska vara eftersom det står olika överallt!) vann cafés pris för bäst klädda tv-personlighet!

chatten är alltså från aftonbladet och jag publicerar bara mina frågor här.
ENJOY!

mikaela säger: Vilket är ditt favoritplagg på en tjej? Du har skön stil och grattis till priset! :)
Pär Lernström säger: Tack Mikaela! Det varierar lite för mig det här med favoritplagg. Just nu är det jeans (sjuk tråkigt svar) men det är nog för att jag gillar det smala modet så hårt just nu.

mikaela säger: Vart shoppar du?
Pär Lernström säger: Här i Stockholm finns ju massor med sköna butiker. För egen del blir det en hel del på Grandpa (världens trevligaste butik), Tjallamalla, Nitty Gritty och självfallet Carin Westers egen butik i Vasastan. Carin är bäst!

mikaela säger: Om du inte får välja Caroline som fick priset för bästa klädda kvinna, vem skulle du då välja?
Pär Lernström säger: Oj, svårt...jag skulle nog vilja ge det priset till Lisa Corneliuson (Modette) hon är bra på att göra sin grej och har alltid så snygga grejer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback