ny mobil

40340-1256
nu har jag köpt ny mobil - en
sony ericsson w660i
lite riskabelt via blocket, men jag hoppas på det bästa.
den är bara 1 månad gammal och så gott som oanvänd, så jag fick ju bättre pris än på till exempel katshing.se (som annars är billigast på nya mobiler).
nu vill jag bara få hem den och använda den! :D

någon som är intresserad av min gamla?
en samsung zv40. ROSA!
maila mig om ni är intresserade så berättar jag mer: [email protected]
eller kommentera så hör jag av mig till er! :]

Kommentarer
Postat av: Lia

Den mobilen vill jag också ha!:D Den finns väl i röd? lr snurrar jag helt nu? :P

Postat av: mikaela

Lia: du har helt rätt! den finns i rött också. den är minst lika snygg! :]

2007-08-16 @ 14:56:49
URL: http://kela.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback