halvvägs

nu är städningen klar.
nu ska jag bara ta tag i den hemska disken där nere som mina föräldrar lämnade kvar hos mig. THANKS!

eftersom jag sålde mobilen och fått lite pengar för städning och från älskling så tyckte jag att jag kunde shoppa lite till.
så det blev en beställning från ellos/josefssons på följande;



1. leggings med dragkedja. kan vara kul att variera med i höst!
2. kjol som jag bloggat om tidigare. om den passar så kommer jag nog att sy upp den så att den blir kortare. den ser väldigt lång ut.
3. kofta som är identisk med en kofta från h&m:s kollektion ifrån förra året. jag ville ha den redan då! :P
4. rosa skjorta. har en likadan i ljusblått redan. typ första skjortan som sitter bra på mig! :P
5. denna kostade bara 99 kronor! gillar färgerna ihop! :]

Kommentarer
Postat av: louise

Jag suktade nyss efter koftan på en annan blogg :)

Postat av: Lottisin

leggingsen ser fina ut! :)

2007-08-31 @ 17:04:56
URL: http://lottisin.blogg.se
Postat av: mikaela

louise: haha, okej! ja, den är verkligen fin! hoppas den är mysig också!
lottisin: får hoppas att de är lika fina i verkligheten! :]

2007-08-31 @ 17:44:14
URL: http://kela.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback