AA-kväll hos nelly!

idag är det ju american apparelkväll hos nelly.
genom englas blogg fick man tillträde tidigare så jag satte mig och skulle beställa hem lite saker.
dock krånglade det som sjutton och jag fick inte studentrabatten trots att jag har ett csnkort. inte heller funkade det med pojkvännens inloggning som också har kort.
självklart hade de inte öppet på kundtjänsten heller, vilket är lite dåligt tycker jag. det  borde dom kanske ha vid sådana här tillfällen.

well well. jag beställde ändå men mejlade till dem och klagade. så nu får vi väl se vad som sker. beställde ju för ganska mycket pengar, så det var en del man gick miste om.

detta klickades hem:



1. köpte två stycken vanliga ribbade linnen i svart. är alltid bra att ha. använder det så gott som dagligen.
2. lackleggings. ja, jag köpte ju ett par från gina tricot igår, men jag lämnar tillbaka dom och köper dessa istället. dessa känns mer rejäla och känns lite mattare. priset skilde inte avsevärt heller.
3. söt myströja i velour. jag föll direkt, vet egentligen inte varför.

här kan du logga in med koden: aakvall9aug
erbjudandet som gäller är köp 4 plagg betala för 3 och funkar fram till 00:00 ikväll.

Kommentarer
Postat av: Josiee

velour tröjan var ju supersöt!!

Postat av: mikaela

josiee: vill ha hem den nuuu och se den! :D lovar att visa i bloggen!

2007-08-14 @ 18:52:29
URL: http://kela.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback